יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

יתרונות הרכישה של ציוד משרדי דרך הרשת

מהי המגמה הרווחת בקרב ספקי ציוד משרדי?


ענף הציוד המשרדי הפך עם השנים לעולם של חנויות מקוונות, משמע חנויות מסחר באינטרנט.
מרבית הספקים בענף מחזיקים מחסנים בלבד וחלון הראווה שלהם הוא למעשה חנות המסחר באינטרנט.
תופעה זו נולדה מצורך וטומנת בחובה יתרונות רבים:

1. רצף של עבודה - שמירה על תהליכי עבודה רצופים וסדירים ע"י אספקה שוטפת וקהוע של ציוד משרדי.
2. כמויות ותדירויות - אופי שונה מבית עסק אחד למשנהו בא לידי ביטוי גם במכלול הציוד המשרדי הנצרך בבית העסק וגם בתדירות האספקה.
3. חוסכים זמן ברשת - אין ספק שלהזמין פריטי ציוד משרדי מתוך אתרי אינטרנט הינו פרודוקטיבי ביותר וחוסך זמן יקר לבית העסק ועובדיו.
4. עלויות מוזלות באינטרנט - ספקי ציוד משרדי יכולים להוזיל עלויות ללקוחותיהם שכן אינם משלמים על חנות פיזית הכרוכה בהוצאות גבוהות (שכירות, עובדיםועוד) וכן ההוצאות השיווקיות המצמצמות כיוון שרוב השיווק נעשה באמצעות האינטרנט עצמו שהינו פלטפורמה זולה יותר לפרסום.
5. הגודל קובע - ריכוז הקנייה של ציוד משרדי  מוזילה משמעותית את סל הקניות שכן קניות גדולות הינם מוזלות יותר.
6. אין תלות בזמן - גם בחצות הליל יכול בית עסק להזמין מוצרי ציוד משרדי ולקבלם למחרת לפתח דלתו. כך גם אם לא מצאתם זמן כל היום תוכלו להתפנות לכך בשעות ערב/ לילה וכו'. חנות אינטרנט פתוחה 24 שעות ביממה.
7. מוצרים משלימים - הרבה יותר קל להזמין מדפסת וראשי דיו התואמים לה מאותו ספק ולא לרוץ ולחפש טונר / ראש דיו מתאים.

לסיכום חנויות אינטרנט לציוד משרדי חוסכות לבית העסק גם זמן יקר וגם מוזילות משמעותית את הרכישה וכמובן דואגות לאספקה מהירה. כך גם ספקי הציוד המשרדי נהנים וגם בתי העסק נהנים משיירות זמין, חסכוני ומהיר. כמו שנהוג להגיד בעולם העסקים :

                                               win win situation 


תגובה 1:

  1. מידע מעניין ושימושי, בעקבותיו החלפתי ספק ציוד משרדי, התחלתי להזמין ציוד משרדי דרך האינטרנט ואכן חסכתי ובגדול! אז תודה :)

    השבמחק