יום רביעי, 13 ביוני 2012

קלסרים ותיקיות - אחסון מידע חכם







מידע ארגוני מתייחס למגוון רחב של מסמכים (חוזים, דוחות, חשבוניות וכד'), פרטי עובדים ולקוחות, הרשאות וסוגי מידע נוספים.

ניהול המידע הארגוני במשרד או בעסק הוא נושא משמעותי בימים אלה, בהם האמצעים הטכנולוגים הולכים ומשתכללים, והאפשרויות לניצול חכם של מקום ואחסון של מידע חומרי נחוץ בלבד, הינם אפשריים ואף הכרחיים לתפקוד נכון של העסק.

כיצד תוכלו לאחסן את המידע שלכם בצורה חכמה יותר?
להלן מספר פטנטים רעיונות חכמים לשימוש ואחסון מידע בקלסרים ותיקיות...

למאמר המלא: "קלסרים ותיקיות - אחסון מידע חכם"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה